Thursday, February 5, 2009

Apa AkanJadi Ngan Perak

Actually, aku ni minat la jugak ngan politik tapi aku x leh tulis banyak fasal tu coz skrang ni kerajaan ngah aim blogger2. Klu clap ckp ckit,dalam lokap la jawabnya and tahan under ISA(Internal Security Act). aku rasa akta ni x logik langsung. Lagipun aku ni still blaja lagi, klu kena tahan alamatnya gelap la masa depan aku.lagipun mak aku dah pesan supaya jgn terlalu aktif dalam politik time still blaja tkt bagi ksn kpd study....Opsss, tersasar dari landasan.Cowy....Aku nak cite benda lain sbnrnya..Skrang ni ketakutan melanda diri aku coz 2 orng Adun Perak dah kuar dari PKR n maybe diaorang akan masuk UMNO...Klu bnda ni terjadi nmpknya Perak akan jatuh ke tangan UMNO.N klu bnda ni terjd gak, Perak akan d pimpin oleh kerajaan rasuah. Nauzubillah...X dapat aku byangkan. Dari 5 ngr tinggal 4(sedih tu)...Ya Allah, Kau kekalkanlah Perak d bawah pemerintahan y ADIL lagi BENAR dan Kau sedarkanlah mereka2 yang telah buta hati Ya Allah.AMIN....

No comments: