Friday, August 28, 2009

KISAH AKU

UITM PERAK


Hai kawan2 sume...ape cite???Chat ka????D bulan ramadhan y mulia ini, aku nak ucapkan selamat menjalani ibadah puasa kpd sume....ha...Bulan ni agak mencabar iman aku sebagai student..Dah la aku dok kat luar pastu nak p claz pon kena nek bas. Klu x yah berebut x pa.Masalahnya sekarang aku kena berebut bila nak nek bas..Hampeh tol..Kadang2 tu ada driver y x nak stop ambil kitorang y nak ke kampus..Sakit hati btl...Ada hari tu aku tunggu bas dgn skmpulan pondan y study st tmpt ngan aku...Pastu ada driver bas y x bg kitorang naik bas tanpa alasan...Bila pondan2 tu dah marah2 maka keluarlah suara jantan diaorang...Muka dah cntik, rambut pon dah set cntik tp bila dgr suara, alamak....huhu....X sampai 2 bln aku study kat uitm perak tp macm2 dah terjadi...
Antara kejadian y x dpt aku lupakan:
1)Termasuk toilet lelaki...hahaha...memang lucu dan memalukan..mamat y ada kat dalam toilet time tu memang terkejut beruk bila nmpak aku...hahaha...
2)Slalu kena kejar bas....ye la..klu x, x dpt blk umah la...huhu...
3)Jalan dari kedai depan taman sampai la umah sewa....Umah aku dah la lorong 56,memang jauh giler. Tp x pa,PENGALAMAN...huhu....
4)Kejadian ngan sorang mamat ni kat library...x yah la cita...Malu la...Huhu...
Huh, byk lg la...x larat aku nak list kan...nnt aku cita len yer kawan2...Bertemu lg d lain waktu..BYE:)

No comments: