Sunday, January 23, 2011

Babyku







Benarlah seperti apa yang dikatakan oleh Prof Fauzi Harun, "semester akhir ialah masa untuk goyang kaki"(Horey).Huh...1 minggu aku hanya perlu hadiri 4 claz...hanya 3 hari ada claz..So, hari2 y lain apa perlu aku buat??? Dok dalam bilik pastu kuar tgk TV (Sampai naik pening)..Itu je la y mampu aku buat time x de claz....Sgt membosankan..Lain la klu aku da kat kampung (Kampung Bukit Payung, Pokok Sena, Kedah)..Macam2 aku blh buat klu kat kampung, cabut rumput, mengasuh anak sedara, memasak, gunting pokok, melawat cousin2 n macam lagi la....hampir sebulan x blk kampung(Hok alah, baru sebulan) ....Semalam hatiku tiba2 tersentuh tatkala tgk anak sedaraku da pandai meniarap(tgk kat FB)..Airmataku tiba2 mengalir tanpa aku sedari(Haisshhh, touching tol) ...Sudah besar rupanya anak sedaraku...anyway kat cni korang leh la tgk gambo dia y da blh meniarap....So cute...Arif Waziff, miss u :( Enjoooyyyyy Youurrsellf...Daaaa

No comments: